b_0_80_16777215_00_images_lekari_dr_predrag_bojovic.jpg Dr Predrag Bojović
subspecijalista endokrinolog

ENDOKRINOLOGIJA

Endokrinologija se bavi poremećajima u radu žlezda sa unutrašnjim lučenjem, kao i oboljenjima koja nastaju kao posledica tih poremećaja.

Poliklinika Tectum ima vrhunske interniste-endokrinologe, stručnjake za poremećaje u radu žlezda sa unutrašnjim lučenjem i oboljenja koja nastaju kao posledica tih poremećaja - dijabetes, povećana ili smanjenja funkciju štitne žlezde, neplodnost, metaboličke poremećaji, srčana oboljenja, osteoporoza, gojaznost i ostalo.

U Poliklinici Tectum je moguće uraditi:
- pregled interniste endokrinologa
- utrazvuk štitaste i paraštitaste žlezde
- ultrazvuk nadbubrežnih žlezda
- ispitivanje i tretman poremećaja lipidnog statusa (holesterol, HDL, LDL, trigliceridi)
- menopauza, reproduktivna endokrinologija
- rano otkrivanje i terepija dijabetes mellitusa
- rano otkrivanje i lečenje poremećaja rada štitaste žlezde ( hipertireoza, hipotireoza)
- hormonska ispitivanja ( T3-trijodtironin, T4-tiroksin, fT3-slobodni T3, fT4-slobodni T4, TSH, Anti-TG At, Anti - TPO At, Tireoglobulin, PTH, Estradiol, FSH, LH , Prolaktin, Progesteron, Testosteron, 17-OH progesteron, ACTH , Kortizol, Adrenalin, Noradrenalin, Dopamin, Serotonin, Oksitocin, Aldosteron, HGH Hormon rasta, Eritropoetin)

Bolesti štitaste žlezde, dijabetesa, gojaznosti i reproduktivne endokrinologije pažljivo dijagnostikujemo kroz multidisciplinarni pristup – tim lekara više specijalnosti zajednički donose definitivne zaključke o bolestima i njihovim komplikacijama.
Dijagnoza se postavlja anamnezom, objektivnim pregledom, analizom hormona i kolor dopler ultrazvučnim pregledom.