Dr Goran Grujić
specijalista interne medicine - kardiolog

b_0_80_16777215_00_images_lekari_dr_dragana_blagojevic.jpg Dr Dragana Blagojević
subspecijalista kardiolog

KARDIOLOGIJA

Kardiologija se bavi lečenjem bolesti srca i krvnih sudova, koje su najučestalije bolesti modernog doba, a verovatno jedna od najpoznatijih bolesti je hipertenzija..

Tim vrhunskih specijalista kardiologa i internista u Poliklinici Tectum bavi se prevencijom, dijagnostikom i lečenjem bolesti srca i krvnih sudova.
Kod nas, na jednom mestu i bez čekanja, možete obaviti detaljne dijagnostičko-terapijske kardiološke preglede.
Poliklinika Tectum pruža i sledeće dijagnostičko-terapijske usluge iz oblasti kardiologije u koje spadaju:
• dijagnostika i lečenje raznih kardioloških oboljenja (povišen krvni pritisak, oboljenja srčanih zalistaka, poremečaji srčanog ritma, upalna i druga oboljenja srčanog mišića i srčane ovojnice, bolesti srčanih arterija i dr.);
• kardiološki pregled sa EKG-om;
• ultrazvučni pregled srca sa kolor dopplerom;
• 24-časovni Holter EKG;
• 24-časovni Holter krvnog pritiska;
• laboratorijske analize.

Ukoliko vam treba pregled interniste kardiologa naši specijalisti Vam stoje na raspolaganju.
Poliklinika Tectum je pravo mesto da rešite sve nedoumice i lečenje sledećih simptoma i stanja bolesnika:
• bol u grudnom košu
• nepravilni rad srčanog ritma (“preskakanje srca”)
• osećaj nedostatka vazduha
• nepodnošenje fizičkog napora
• povišen krvni pritisak
• šum na srcu
• angina pektoris
• predinfarktna stanja
• stanja nakon preležanog infarkta
• slabosti srčanog mišića
• aritmije