b_0_80_16777215_00_images_lekari_dr_Radivoje_Lazic.jpg Dr Radivoje Lazic
specijalista urologije

Za posetu urologu ne morate biti bolesni. Naprotiv, najbolje je doći na preventivne preglede dok ste još zdravi.

Za osobe muškog pola mlađe od 50 god. bez tegoba i bez hroničnih uroloških bolesti, dovoljno je doći jednom godišnje kod urologa.

Za osobe muškog pola posle 50 god. posebno se preporučuje kontrola prostate: ultrazvučnim pregledom, dgitalnim pregledom prostate i putem laboratorijskog pregleda, naročito PSA.

Bolesti urinarnog trakta vrlo su česte. Već pri pojavi prvih simptoma pravilno je potražiti pomoć stručnjaka, jer kliničke slike bolesti urinarnog sistema mogu biti vrlo dramatične ukoliko se na vreme ne preduzmu odgovarajuće mere preventive i lečenja.

Oboljenja urogenitalnog trakta koja su u nadležnosti urologa su infekcije mokraćnih kanala, bubrega, kamen u bubregu i mokraćnim putevima kao i upala i ostale bolesti prostate i reproduktivnih organa kod muškaraca. Neretko su to nespecifične tegobe iza kojih se krije neko od malignih oboljenja.

Spektar usluga u okviru urološke službe obuhvata:

• Detaljan klinički pregled
• Ultrazvučni pregled bubrega, nadbubrega, mokraćne bešike, prostate i drugih intraabdominalnih organa
• Ultrazvučni pregled skrotuma (testis i epididimisi)
• Utrazvučni pregled prostate
• Digitorektalni pregled prostate
• Ispitivanje i lečenje uzroka steriliteta
• Dijagnostika i lečenje infertiliteta kod muškaraca
• Određivanje hormonalnog statusa
• Dijagnostiku i lečenje polno prenosivih bolesti
• Dijagnoza i lečenje benignih i malignih obolenja urogenitalnog trakta
• Uzimanje briseva uretre za dokazivanje mikoplezme, ureaplazme, hlamidije, bakteriološki i mikološki bris genitalnih organa, spermokultura, urinokultura.
• Kateterizacija mokraćne bešike i zamena urinarnog katetera

Urologija je ujedno i grana medicine koja je usko povezana sa drugim područjima medicine kao što su nefrologija,ginekologija,neurologija i u Poliklinici Tectum mogu se obaviti konsultacije i pregledi ovih specijalista.