HEMATOLOGIJA

Poremećaji broja i oblika krvnih ćelija, poremećaji zgrušavanja krvi, kao i bolesti limfnog tkiva (slezine i limfnih čvorova) u domenu su specijalista za bolesti krvi. Zahvaljujući sveobuhvatnoj laboratorijskoj dijagnostici, i dijagnostičkim metodama hematolozi veoma brzo mogu da otkriju uzrok problema i brzo započnu terapiju.

U cilju dijagnostike,lečenja i kontrole hematoloških bolesti u Poliklinici Tectum možete obaviti:

• Klinički pregled subspecijaliste hematologa
  • Potrebne laboratorijske analize (Hematološka obrada najčešće obuhvaća analizu kompletne krvne slike, razmaz periferne krvi, testove zgrušavanja, biokemijsku analizu krvi)
  • Dijagnostiku i terapiju terapija pacijenata sa anemijom, poremećajem broja leukocita, trombocita, simptomima i znacima hemoragijskog sindroma, uvećanjem limfnih žlezdi, slezine, jetre…
  • Dijagnostikovanje i praćenje trudnica sa trombofilijom
  • Dijagnostikovanje, lečenje i praćenje trudnica sa anemijama
  • Kompletna priprema pacijentica, posle ginekološkog ispitivanja, za sve centre za fertilitet u zemlji i regionu.

Ukoliko imate neku od sledećih tegoba može postojati potreba da obavite pregled kod interniste hematologa:

• umor, malaksalost, nedostatak vazduha
  • groznicu, povišenu telesnu temperaturu, česte ponavljane infekcije
  • krvarenje, spontani nastanak modrica
  • glavobolju ili nastanak pletore

Dr Zoran Mirković
subspecijalista hematolog

Dr Goran Milivojević
Specijalista interne medicine, subspecijalista hematolog
Klinički centar Srbije