b_0_80_16777215_00_images_lekari_dr_zoran_mirkovic.jpg Dr Zoran Mirković
subspecijalista hematolog

HEMATOLOGIJA

Poremećaji broja i oblika krvnih ćelija, poremećaji zgrušavanja krvi, kao i bolesti limfnog tkiva (slezine i limfnih čvorova) u domenu su specijalista za bolesti krvi. Zahvaljujući sveobuhvatnoj laboratorijskoj dijagnostici, i dijagnostičkim metodama hematolozi veoma brzo mogu da otkriju uzrok problema i brzo započnu terapiju.

U cilju dijagnostike,lečenja i kontrole hematoloških bolesti u Poliklinici Tectum možete obaviti:

• Kliničkipregled subspecijaliste hematologa
• Potrebne laboratorijske analize(Hematološka obrada najčešće obuhvaća analizu kompletne krvne slike ,razmaz periferne krvi, testove zgrušavanja, biokemijsku analizu krvi)
• Dijagnostiku i terapiju terapija pacijenata sa anemijom, poremećajem broja leukocita, trombocita, simptomima i znacima hemoragijskog sindroma, uvećanjem limfnih žlezdi, slezine, jetre…
• Dijagnostikovanje i praćenje trudnica sa trombofilijom
• Dijagnostikovanje, lečenje i praćenje trudnica sa anemijama
• Kompletna priprema pacijentica, posle ginekološkog ispitivanja, za sve centre za fertilitet u zemlji i regionu

Ukoliko imate neku od sledećih tegoba može postojati potreba da obavite pregled kod interniste hematologa:

• umor, malaksalost, nedostatak vazduha
• groznicu, povišenu telesnu temperaturu, česte ponavljane infekcije
• krvarenje, spontani nastanak modrica
• glavobolju ili nastanak pletore